יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

והמסע האמיתי מתחיל - השבים באמריקה 17 אוגוסט 2015

17.8.15 נחיתה בסיאטל
יניב אייל ומעיין נחתו בסיאטל וחקרו אותה, יום למחרת הצטרפו יעל, יונתן ותומר מאנגליה.
אחרי ניסיון שחרור מהגאט לג, קמנו והתחלנו את המסע - אספנו את הקראוון, אחרי ארוחה מפנקת של צלעות חזיר מעושנות אכול כפי יכלתך, כמובן. גולת הכותרת הייתה, קערות בוטנים כאשר ההנחיה היתה לזרוק את הקליפות על הריצפה.

כשהגענו לקראוון הילדים קפצו בהתרגשות והחלו לריב מי ישן איפה (נרגע לאחר כמה דקות).
מיד לאחר מכן נסענו לקניות מטורפות ב Wallmarts, אחרי 3 שעות, 4 עגלות מלאות, מגרנה ורק %80 מה שהתכוונו לקנות – יצאנו לדרך צפונה.

3 שעות נסיעה לאתר קראוון Wild rose ב Hope שבקנדה. הנסיעה עברה חלק שלכל ילד יש את האטרקציה שלו. תומר מסתכל על הנוף, אייל מסתכל מסתכל על מכוניות ומחפש מכוניות מרוץ ומידי פעם זורק הערה "אבא אתה נוסע יפה!", יונתן קורא מגזין אמריקאי על 100 אנשים אשר השפיעו על העולם ואת מעיין מה שמרגש ביותר הוא שהאוטו לא מצפצף כאשר ופותחים את חגורת הבטיחות.

הגענו בשעות הערב לחניון ופגשנו את משפחת קליר, ארוחת ערב קלילה ראשונה בקראוון של פסטה עם נקניקיות (הצלחה מסחררת) וכולם נשפכו חוץ מרענן ויניב שישבו עד 1:00 ודיברו אל תוך הלילה.

18.8.15 - Hope - Clearwater
קמנו לבוקר אביבי ויפה תומר פוקח עיניים, מוציא ראש מהחלון ואומר: "אבא ממש יפה פה"
ארוחת בוקר כשרה של טוסטים עם גבינות ופפרוני

התמודדות ראשונית עם ה – Dump  (ריקון מי ביוב) בגבורה – פעם הבאה יעשה עם כפפות.

ויוצאים צפונה בדרך יפיפיה בין נהרות, יערות והרים לכיוון Wells Gray

הגענו ל Dutch Lake בעיירה בשם Clear Water. חניון הקראוון היה על שפת אגם יפיפה, החננו את הקראוון ומיד עלינו על בגדי ים וקפצנו למים. אחרי כמה קפיצות אמיצות למים הקרים, לא הסתפקנו בשחיה חופשית, לקחנו סירה לשייט על מי האגם השקטים. גם בזה לא הסתפקנו וכולנו קפצנו לאגם לשחיה קצרה, כולל מעיין....

ארוחת ערב של רוסטביף וירקות מוקפצים ונרדמנו תחת שמים צחים מלאי כוכבים.

Clear Water - Blue River 19.8
קמנו לריח השקשוקה, אכלנו, ויצאנו לדרך אחרי ששוב רוקנו באומץ ותושיה את המים האפורים והפעם גם את השחורים!!!

נסענו לטייל בשמורת טבע בשם Wells Gray. היה לנו סיור מפלים – Spahats Fallsמפל קטן מרשים, Dawson Falls – מפל שנקרא גם מיני מפלי ניאגרה כיוון שרחב, Helmcken Falls – הרביעי בגודלו בעולם וקינחנו ב Balleys Chute, שם הובטח לנו שנראה סלמונים קופצים. לאחר 40 דקות של צפיה והתחלה של ייאוש, תומר צעק שראה את הראשון. לאחר מכן החלו לקפוץ החברה לקפוץ וקבלנו את מבוקשינו.

המקום החל להתמלא במטיילים ואז יניב ותומר החלו לצעוק כאילו הם רואים בתדירות גבוהה של כל 15 שניות לפליאתם של הסובבים. בצעקה החמישית באמת היה סלמון ענק שקפץ נגד הזרם, אבל בשלב הזה כבר אף אחד לא האמין להם.